середа, 15 березня 2017 р.

ПРОСТО ПОСМІХНИСЬ!



-         Уроки – це одне з найкращих місць для побачень!
-         11 років в’язниці, за що?
-         Важко в навчанні, солодко в розвазі…
-         Мама дзвонить мені на мобільний з іншої кімнати, щоб розбудити в школу…
-         Відчуваю, що я буду сумувати за школою так само, як і за дитячим садком сумував.
-         Раніше в класі 6-7 ми думали який урок прогуляти, а в 11 класі розумієш, що все одно який аби прогуляти.
-         Я вчився все життя, за винятком 11 років проведених у школі)))
-         Школа… розхитані нерви, вічне недосипання і офлайн vkontakte
-         Діти – це як стадо баранів, вони бігають з кабінету в кабінет, куди їм скаже вчитель.
-         Шкільна лава зближує, втім, як і інші нещастя…
-         На уроці географії діти грали в карти.
-         Школа – свято! А в свята ми відпочиваємо!
-         Вчителі приймали іспити та валер’янку. Здавали учні та нерви.
-        
Секрет учителювання в тому, щоб показати, що ви все життя знали те, про що прочитали вчора ввечері.
-         Школа – це місце, де вчителі вимагають від учня знань з усіх предметів, у той час як самі знають по одному.


Учитель сказав своїм учням, що ставитиме запитання. Хто відповість на перше запитання, на друге відповідати не буде.
 - Перше запитання: скільки волосин у пуделя ?

Один учень підняв руку і сказав :
 - Двадцять сім тисяч чотириста дев'яносто сім.
 - Звідки ти це знаєш ?
 - Це вже друге запитання, на яке я відповідати не повинен.




На шкільній дошці оголошень: «Вимогливий інтелігентний чоловік за помірну ціну прийде до директора школи і терпляче вислухає скарги на клієнта».


Йде по шкільному коридорі учень, вертить у руках запальничку. Назустріч йому - вчитель основ здоров’я:
- Я тебе відучу курити, паразит!
- Іван Іванович, слово честі, я не курю!
- А навіщо тоді тобі запальничка?
- А я підпалюю петарди і кидаю їх у кабінет хімії.
- А... Тоді вибач!
 


Дзвінок... В коридорах стихло... Досвідчений учитель розпочинає свій урок. В його класі - тиша, заважає працювати тільки страшенний гамір за стіною в сусідньому класі. Проходить 5 хвилин - шум не стихає... Терпець урвався і досвідчений учитель забігає в сусідній клас витягує за вухо того, хто найбільше кричав та саджає на останню парту в своєму класі.
Наступила тиша. Через 5 хвилин тихенький стук у двері, зазирнула учениця з сусідньої аудиторії та й каже: «Пробачте, ми більше не будемо, чи не могли б ви повернути нам нашого нового вчителя?!»


Учителька роздала п'ятикласникам табелі першого семестру. Після канікул вони писали письмову роботу на тему: «Хвилюючі хвилини». Іванко, який погано вчився, написав: «Кому як, а мені це були жахливі хвилини».


Школяр на уроці то дрімає, то позіхає.
Підходить до нього вчитель:
- Грицю, знову спиш на уроці?
- Хіба тут виспишся? Одна мука! А ще кажуть, що у нашій школі чудові умови.


Виникає таке відчуття, ніби перші чотири класи в школі у вашої дитини - це захоплююче змагання між батьками: хто краще малює, ліпить, клеїть...


Дивлячись на деяких випускників, хочеться запитати: звідки ж їх випустили?


Завтра в школі № 2 відбудуться батьківські збори. Просимо пристебнути ремені.


- Завтра нехай прийде в школу твій дідусь!
- Ви хочете сказати - тато?
- Ні, дідусь. Я хочу показати йому, які помилки робить його син у твоїх домашніх завданнях!


Учень відповів на відмінно. Вчитель попросив щоденник.
- Я забув удома, - відповів хлопчик.
- Візьми мій! - запропонував сусід по парті.

Учитель, проглядаючи завдання учня, дивується, як це одна людина могла допустити так багато помилок.
Учень і каже:
- Зовсім не одна. Тато допомагав мені.


На уроці учитель питає одного неуважного учня:
- Коли найкраще рвати яблука?
Учень, не задумуючись, випалив:
- Як собака прив'язаний!


Даі-шник зупиняє машину, а за кермом виявляється його колишня вчителька. Інспектор:
- Здрастуйте, Марія Іванівна, діставайте ручку, папір і пишіть 100 разів:
«Я більше ніколи не буду порушувати правила дорожнього руху...»


- Андрію, останнім часом ти набагато краще виконуєш домашні завдання. Мабуть, тобі хтось допомагає? - поцікавився вчитель.
- Зовсім ні. Просто вже цілих два тижні вдома не працює телевізор.






Іде заняття в школі. Вчитель:
- Хто вважає себе дурнем, підведіться.
Через декілька хвилин підводиться Вовочка.
- Ти що, вважаєш себе дурнем?
- Hі, але негарно, коли ви один стоїте…


Першокласника тягнуть в школу.
Він впирається і кричить:
- Одинадцять років !!! За що !!???



Вовочка, побачивши біля школи недавно встановлену вивіску: “ЗМЕНШ ШВИДКІСТЬ, ПОПЕРЕДУ ШКОЛА!” – говорить сам собі:
- Дурні, чи що? Можна подумати, туди хтось бігцем біжить!

1 коментар:

  1. Мене звати Ізабелла Ітан Після 12 років шлюбу ми з чоловіком так чи інакше сварилися, поки він нарешті не покинув мене і не переїхав до Каліфорнії, щоб бути з іншою жінкою. Я відчував, що моє життя закінчилося, і мої діти думали, що ніколи більше не побачать свого батька. Я намагалася бути сильною лише перед дітьми, але не могла стримати біль, що мучив моє серце, моє серце було сповнене смутку і болю, тому що я дійсно була закохана в свого чоловіка. Я думаю про нього щодня і вночі, і завжди хотів би, щоб він повернувся до мене, я був дуже засмучений і потребував допомоги, тому звернувся за допомогою в Інтернет і натрапив на веб-сайт, який припускає, що доктор Алаба міг би допомогти своєму колишньому повернутися. Тому я відчув, що повинен спробувати. Я зв'язався з ним, і він сказав мені, що робити. Я зробив це, а потім він зробив мені приворот. Через 48 годин мій чоловік дійсно подзвонив мені і сказав, що він дуже сумує за дітьми, так дивно!! Отже, він повернувся того дня, з великою любов’ю та радістю, і вибачився за свою помилку та біль, який він завдав мені та дітям. Наш шлюб був міцнішим, ніж раніше, завдяки доктору Алабі. Він такий могутній, і я вирішив поділитися своєю історією в Інтернеті, що доктор Алаба був справжнім і могутнім чарівником. Я завжди буду молитися, щоб вона прожила довгий час, допомагаючи своїм дітям у скрутний час, якщо ви тут і потребуєте повернення колишнього або ваш чоловік перейшов до іншої жінки, перестаньте плакати, негайно зверніться до цього потужного орфографічного колеса. Ось його контактна електронна адреса за адресою: {dralaba3000@gmail.com} або WhatsApp/viber через його контактну адресу +1(425) 477-2744 Дякую, доктор АЛАБА.

    ВідповістиВидалити