пʼятниця, 10 березня 2017 р.

Орієнтовні критерії показників оцінки аналізу уроку

Орієнтовні критерії показників оцінки аналізу уроку

Рівень визначення показника (бали)
Коротка характеристика рівня
п. 1
«Недостатній» 1 бал
Формальний, без урахування вимог і змісту державних програм, завдань Програми національного виховання та особливостей класу, документація ведеться невдало, сплановані заняття продумані недостатньо і поверхово, лінькуватість ,
«Задовільний» 2 бали
Прагне здійснити планування на основі державних вимог та особливостей класу, але допускає недоліки через брак професійних знань і вмінь з методики викладання
«Добрий» 3 бали
Планова документація відповідає вимогам, старанний, відповідний професійний рівень учителя
«Високий» 4 бали
Вчитель розробив свою оригінальну систему планування, яка довела оптимальність і результативність організації навчально-виховного процесу
п. 2
«Недостатній» 1 бал
Байдужість, невміння коригувати навчально-виховний процес, відсутність авторитету в учнів
«Задовільний» 2 бали
Є прагнення скоригувати свою діяльність на досягнення прогресу в навчально-виховній роботі, проте відсутній досвід такої роботи, нестабільність дій
«Добрий» 3 бали
Вміє отримувати позитивні результати навчально-виховного процесу, реально оцінює свої недоліки і вміло знаходить форми і методи корекції
«Високий» 4 бали
Розроблена авторська програма корекції навчально-виховного процесу. Вміло поєднані індивідуалізація і диференціація навчання. Цілеспрямована робота на учня
п. 3
«Недостатній» 1 бал
Механічне використання інформації, немає прагнення до розробки власних навчально-дидактичних матеріалів
«Задовільний» 2 бали
Намагання застосувати аналітичний підхід до власного педагогічного процесу. Вчитель намагається створити власний навчально-методичний матеріал, має певні напрацювання
«Добрий» 3 бали
Систематична аналітико-узагальнююча діяльність. Наявність власних методичних посібників. Значна кількість власноручно розробленого дидактичного матеріалу
«Високий» 4 бали
Наявність публікацій у педагогічних виданнях, активна педагогічна діяльність, свій авторський почерк, експериментально-дослідницький характер діяльності
п. 4
«Недостатній» 1 бал
Невміння використовувати ТЗН, формальний підхід до використання дидактичного матеріалу, до активізації навчально-виховного процесу
«Задовільний» 2 бали
Безсистемна робота щодо оптимізації навчально-виховного процесу з використанням ТЗН та дидактичних матеріалів
«Добрий» 3 бали
Творча, пошукова робота з використання ТЗН, дидактичних матеріалів, мотивація важливості теми, збудження з їхньою допомогою зацікавленості учнів
«Високий» 4 бали
Власноручне виготовлення і розробка ТЗН та дидактичних матеріалів, уміння моделювати алгоритм теми, створювати проблемну ситуацію
п. 5
«Недостатній» 1 бал
Переказ матеріалу теми за підручником, спрямування на «зазубрювання» тексту
«Задовільний» 2 бали
Доведення теми і мети уроку до учнів, монотонність викладу матеріалу, відсутність форм активізації навчально-виховного процесу
«Добрий» 3 бали
Мотивація важливості теми, що вивчається, збудження допитливості, зацікавленості учнів, використання знань учнів для розв'язання проблеми
«Високий» 4 бали
Вчитель – коректор навчально-виховного процесу. Пошук, експеримент і творча уява учнів
п. 6
«Недостатній» 1 бал
Спрямованість на репродуктивне засвоєння учнями матеріалу
«Задовільний» 2 бали
Мотивація необхідності вивчення цієї теми, активізація учнів у процесі викладу матеріалу
«Добрий» 3 бали
Висока ступінь зосередження учнів, перехід довільної уваги в післядовільну, постановка проблемної ситуації і знаходження способів виходу з неї, відсутність байдужих на уроці
«Високий» 4 бали
Застосування інноваційних технологій з урахуванням особистісних характеристик учнів
п. 7
«Недостатній» 1 бал
Обмеження підготовкою ВНЗ, відсутня орієнтація на самоосвіту
«Задовільний» 2 бали
Орієнтація на передовий педагогічний досвід, намагання застосувати його окремі елементи, робота з підвищення свого фахового рівня
«Добрий» 3 бали
Використання однієї з інноваційних технологій у власній роботі
«Високий» 4 бали
Авторська школа. Науково-методичні посібники й інші друковані праці. Участь у журі міських і обласних олімпіад, захист наукових робіт
п. 8

«Недостатній» 1 бал
Автоматичне засвоєння матеріалу, «зазубрювання» учнями тексту

«Задовільний» 2 бали
Репродуктивне засвоєння матеріалу, нечітке виділення основної ідеї теми

«Добрий» 3 бали
Конкретизація основних ідей матеріалу теми, мотивація важливості цього матеріалу з допомогою різних форм і методів, націлених на зосередження уваги учнів

«Високий» 4 бали
Систематичність роботи вчителя у напрямку досягнення високого рівня індивідуальної роботи учня та його вміння виділяти основні ідеї теми самостійно

п. 9

«Недостатній» 1 бал
Відчуженість, нерозуміння свого місця в навчально-виховному процесі школи

«Задовільний» 2 бали
Пасивність, скерування лише на виконавчу роль

«Добрий» 3 бали
Активна участь у навчально-виховному процесі школи, робота в творчих групах учителів, участь у професійних конкурсах, відкритих уроках під час предметних тижнів, призові місця дітей у міських та обласних олімпіадах та конкурсах

«Високий» 4 бали
Генератор і втілювач прогресивних ідей на покращення навчально-виховного процесу

п. 10

«Недостатній» 1 бал
Невиразна, суперечлива суть учителя, відсутність поваги з боку дітей та колег

«Задовільний» 2 бали
Замкнутість, нерішучість навіть у тому, чим володіє, певна відчуженість щодо колег, учитель-індивідуаліст

«Добрий» 3 бали
Учитель-майстер. Володіє формами групового спілкування як з колегами, так і з дітьми

«Високий» 4 бали
Учитель-віртуоз. Володіє всіма формами викладу матеріалу, має високий рейтинг у колег і дітей







Немає коментарів:

Дописати коментар